piątek, 10 lutego 2017

Dobrego początki




Nowe miejsce w sieci. Po co kolejna strona w internetowym świecie? Jestem tu przede wszystkim po to, by poradzić sobie sama ze sobą.

Jeszcze kilka miesięcy temu byłam zupełnie inną osobą. Prowadziłam bloga, uśmiechałam się, czerpałam z życia co najlepsze, zawsze pełna energii, a jednocześnie wewnętrznego spokoju o jutro. Teraz coś wygasło, to wszystko zniknęło.
Właśnie skończyłam wspominać czytając bloga, którego prowadziłam przez ostatnie lata. Teraz jasno widzę, że był to blog zupełnie innej osoby.

Osoby, która kochała fotografowanie, a aparat był jej codziennym towarzyszem. Potrafiła uwiecznić każdą chwilę, piękno natury, kochała to i dążyła do doskonałości w tej dziedzinie.
Osoby, która kochała podróże i z każdej przywoziła piękne wspomnienia oraz niezliczone fotografie. Oddychała górskim powietrzem, najlepiej wypoczywała w ciszy górskich pasm i podczas maszerowania szlakiem.
Osoby, która zachwycała się każdym wschodem i zachodem słońca, rosą o poranku i pierwszym śniegiem. Natura miała dla niej ogromną wartość.
Osoby, która miała czas dla siebie i na siebie. Nie tylko przy praniu czy sprzątaniu, ale przy książce czy swoich pasjach. Bez wyrzutów sumienia siadała w ciepły dzień na balkonie z książką w ręku i wsłuchiwała się w odgłosy śpiewu ptaków. Wiedziała, że na obowiązki domowe też będzie czas, ale jej samopoczucie było na pierwszym miejscu.
Osoby, która była po prostu szczęśliwa, uśmiechnięta, ciesząca się chwilą, znajdująca w życiu pozytywy, radosna i przyjazna.

Pragnę wrócić do dawnej JA.
Nie pędzić tak. Zatrzymać się. Mieć czas na siebie, na dobrą książkę, długi prysznic, wieczorny spacer, weekendowy wyjazd, aktywność fizyczną, zdrowy obiad, niedzielną sesję z aparatem budzącej się do życia przyrody.

Ja po prostu wiem, że to miejsce mi w tym pomoże, będzie moim kolejnym początkiem, nową drogą.
Mam nadzieję, że nie tylko mi pomoże, ale znajdzie się tu ktoś kto zainspiruje się do zmian w swoim życiu. Wpadnie tu na chwilę, a zatrzyma się na stałe.
Że kogoś słabszy dzień zamienię w jeden z najlepszych :)

Enjoy! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz